Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza digitálního archivu systému Ptejte se knihovny
Křížová, Jana ; Bratková, Eva (vedoucí práce) ; Římanová, Radka (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat záznamy zodpovězených dotazů uložené v jejich online digitálním archivu české národní virtuální referenční služby Ptejte se knihovny. Na základě prostudovaných zdrojů, nalezených v rámci bibliografické přípravy, jsou napsány první dvě kapitoly práce. V první kapitole je tato služba stručně prezentována (vývoj, aktuální stav, funkce, organizace a správa, procesy přijímání a zodpovídání dotazů aj.). Druhá kapitola detailněji popisuje tvorbu online archivu zodpovězených dotazů a vyhledávání informací z něho. Ve třetí kapitole jsou podrobně rozebrány záznamy zodpovězených dotazů. Následná prezentace výsledků tvoří hlavní část práce. Analýza zahrnuje jednak prezentaci a interpretaci základních statistik zveřejněných na webu služby (např. podíl dotazů v rámci let, podíl zainteresovaných subjektů na zodpovídání dotazů aj.), jednak rozbor obsahu zodpovězených dotazů v rámci vybraných tematických kategorií (obsah a charakter odpovědí, použité i další doporučené zdroje). V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky rozboru online archivu zodpovězených dotazů a perspektivy dalšího rozvoje služby Ptejte se knihovny. Klíčová slova: virtuální referenční služby, Ptejte se knihovny, referenční dotaz, analýza, úložiště, typologie
Analýza digitálního archivu systému Ptejte se knihovny
Křížová, Jana ; Bratková, Eva (vedoucí práce) ; Římanová, Radka (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat záznamy zodpovězených dotazů uložené v jejich online digitálním archivu české národní virtuální referenční služby Ptejte se knihovny. Na základě prostudovaných zdrojů, nalezených v rámci bibliografické přípravy, jsou napsány první dvě kapitoly práce. V první kapitole je tato služba stručně prezentována (vývoj, aktuální stav, funkce, organizace a správa, procesy přijímání a zodpovídání dotazů aj.). Druhá kapitola detailněji popisuje tvorbu online archivu zodpovězených dotazů a vyhledávání informací z něho. Ve třetí kapitole jsou podrobně rozebrány záznamy zodpovězených dotazů. Následná prezentace výsledků tvoří hlavní část práce. Analýza zahrnuje jednak prezentaci a interpretaci základních statistik zveřejněných na webu služby (např. podíl dotazů v rámci let, podíl zainteresovaných subjektů na zodpovídání dotazů aj.), jednak rozbor obsahu zodpovězených dotazů v rámci vybraných tematických kategorií (obsah a charakter odpovědí, použité i další doporučené zdroje). V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky rozboru online archivu zodpovězených dotazů a perspektivy dalšího rozvoje služby Ptejte se knihovny. Klíčová slova: virtuální referenční služby, Ptejte se knihovny, referenční dotaz, analýza, úložiště, typologie

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.